sobota, 5 listopada 2011

jak kupić?

Jak z pewnością zauważyliście na blogu pojawił się baner "SZAFA U MONALIZZKI". Po kliknięciu KLIK zostaniecie przeniesieni na moje konto na portalu Szafa.pl, gdzie możecie znaleźć niektóre DIY z mojego bloga :) Jeśli chcecie coś zamówić piszcie na szafie bądź proszę o kontakt mailowy KLIK.



A to nie koniec nowości! Dodatkowo zauważyliście pewnie baner NAJLEPSZE BLOGI. Po kliknięciu  KLIK zostaniecie przeniesieni na stronkę reklamującą mój blog. Jeśli się Wam podoba, możecie podbić go w topliście :) A co więcej, możecie trochę poszperać i z pewnością znajdziecie wiele ciekawych blogów, o których jeszcze nie słyszeliście - ja już mam swoich faworytów :)

PS. Jako, że dobiłam do 50 obserwatorów na blogspocie i 25 obserwatorów na pingerze  - mam dla Was niespodziankę. Szczegóły już jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz